אבו מאזן מפתיע: "נשכח את האמירות של ליברמן, נדבר איתו"

    "אנחנו יודעים כי הימין הוכיח בעבר כי הוא יודע לעשות שלום. בגין הפתיע את כולם ועשה שלום. אנחנו רוצים שכל ישראלי יאמין בשלום עם העם הפלסטיני, בין אם הוא מהימין, או מהשמאל, אשכנזי או ספרדי"
    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on אבו מאזן מפתיע: "נשכח את האמירות של ליברמן, נדבר איתו"

    יו"ר הרשות הפלסטינית מגיב לראשונה על מינוי ליברמן • "אני לא פוסל הידברות עם ליברמן, אנו יכולים לסלוח לו על כל האמירות הקשות" • צפו בתיעוד מלשכת אבו מאזן ברמאללה

    צילום: Hadas Parush/Flash90
    "אנחנו יודעים כי הימין הוכיח בעבר כי הוא יודע לעשות שלום. בגין הפתיע את כולם ועשה שלום. אנחנו רוצים שכל ישראלי יאמין בשלום עם העם הפלסטיני, בין אם הוא מהימין, או מהשמאל, אשכנזי או ספרדי"
    20:31
    04.05.24
    אתר קול חי No Comments on לוחם ימ"מ נפצע קשה בטול כרם | חדשות השבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יממה לאחר השבעתו של אביגדור ליברמן לתפקיד שר הביטחון והחשש שהדבר יעמיק את הקרע בין ישראל לפלסטינים, יזם ראש עיריית מעלות תרשיחא, שלמה בוחבוט, פגישה של ראשי רשויות יהודים וערבים עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בלשכתו שברמאללה.

    במפגש, התייחס אבו מאזן לראשונה למינוי ליברמן לשר הביטחון ואמר כי אין הוא שופט בני אדם על פי השיוך המפלגתי שלהם ולא על פי דבריהם, אלא לפי מעשיהם למען השלום. לדבריו, "אם ליברמן אומר שהוא בעד פתרון שתי המדינות, דבר לא ימנע מהפלסטינים לפתוח איתו בדו שיח. אם ליברמן באמת מתכוון לכך, הפלסטינים ישכחו שהאשים אותם שהם דיפלומטים טרוריסטים וישפטו אותו על פי מעשיו בעתיד".

    "אנחנו יודעים כי הימין הוכיח בעבר כי הוא יודע לעשות שלום. בגין הפתיע את כולם ועשה שלום. אנחנו רוצים שכל ישראלי יאמין בשלום עם העם הפלסטיני, בין אם הוא מהימין, או מהשמאל, אשכנזי או ספרדי. אנחנו מקבלים את כל העדות של העם הישראלי. אנחנו רוצים לעשות שלום עם כל העם היהודי ואנחנו עובדים כדי לעשות זאת".

    אבו מאזן התייחס ספציפית למאפייני המשלחת: "הניסיון בדו קיום בכפרים ובערים בגליל מוכיח כי גם הישראלים והפלסטינים יכולים לחיות בשתי מדינות שכנות זו לצד זו בביטחון ובשלום." עוד הוסיף כי, "יש צורך לנרמל את היחסים בין ישראל למדינות ערב וצריך לנצל יחד את היוזמה הערבית".

    בפנייה אישית לבוחבוט אמר אבו מאזן – "אני שמח שהעלת את נושא היהודים שעלו ממדינות ערב. אני יודע שיהודי ארצות ערב מכירים את הערבים ויודעים כי ניתן לחיות ביחד. אנחנו נועזים כמוך ורוצים לחיות כמוך בשלום ושגשוג במדינה עצמאית משלנו".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אם זכרוני אינו מטעני אז לאבו מאזן אין היום שליטה על אף ערבי – אז איך מדברים איתו על שלום